07 sierpnia 2021

Przedurodzinowe rozmyślania





Pamiętacie „Uśpione niebo” 

Kochani , po długich poszukiwaniach w myśl zasady 

„ Najlepsze jest zawsze najbliżej” 

szukając najbardziej atrakcyjnej oferty cenowej, podpisałam umowę z Wydawnictwem 


STUDIO MILLION


mającym swoja siedzibę w Mysłowicach.

Myślę, że nie przesadzę jeśli napiszę, że od razu 

„ zaiskrzyło” i prace ruszyły. 

Postanowiłam też spróbować swoich sił w szukaniu osób, chcących wykorzystać miejsce na okładce mojej książki, jako miejsce na reklamę swojej firmy. 

Okazuje się, że pewna nieśmiałość z jaką się do tego zabrałam, była mocno przesadzona. Ku mojemu zdziwieniu zainteresowanie tematem książki - jest tak duże, że od razu pojawiło się kilka firm pragnących uczestniczyć w tym przedsięwzięciu.

 O Firmach napiszę w swoim czasie i o wielkich i miłych zaskoczeniach  - także. 

Wczoraj uruchomiłam kochani konto na Zrzutce.

Tam też można zapoznać się dokładnie z sensem i celem wydania tej książki. 


KLIK


Gdyby ktoś uznał, że chce mi pomóc - lub po prostu „załatwić „ sobie autorski egzemplarz z dedykacją - będzie mi niezmiernie miło. 

Wiem - jest to bardzo krótki czas od ukazania się 

"(Bez) ludnej wyspy" i szczerze mówiąc koszt jej wydania, jeszcze mi się całkowicie nie zwrócił

 LECZ - ja po prostu muszę. 

Ze względu na temat, ze względu na e-maile, które otrzymuje od kobiet uwikłanych w podobne związki - nie chcę dłużej czekać. 

Wymarzyłam sobie, by książka mogła znaleźć się pod choinką 

i tak będzie. 

Niedługo moje 58 - me urodziny - myślę, że na symboliczny kwiatek - zasłużyłam :)

 A tym kwiatkiem będzie dla mnie otrzymana wiadomość  - że doceniliście mój projekt i mnie wspieracie. 

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że zapoczątkujesz rewolucję i wiele kobiet trafi pod ten adres, by podzielić się emocjami i bagażem doświadczeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako kobieta jestem bardzo ciekawa tej książki. Gratuluję kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje, coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tej książki i trzymam kciuki, żeby się wszystko udało po Twojej myśli. Pozdrawiam Gabrysiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście wspieram Cię Gabrysiu. Pięknie realizujesz swoje marzenia, jestem pewna że wszystko się uda. Trzymam kciuki i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabrysiu, wspaniale, że Twoja propozycja spotkała się z taką szybką i pozytywną reakcją ze strony wydawnictw. Aż się chce pisać, prawda?
    Pomyślności i lekkiego pióra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa - już się noe mogę doczekać 😀

      Usuń