11 sierpnia 2021

Rocznica



To już 15 lat 

Nowy czas nowa szansa 

Nowe drogi i nowe odkrycie 

Od losu dar 

Ze wzruszeniem w sercu spoglądam 

tam

gdzie wtedy byłam 

I z ledwością siebie zauważam 

Byłam wtedy jak ocalałe ziarenko 

wiatrem przygnane na inny grunt 

które pod troskliwym okiem ogrodnika 

miało szansę rozkwitnąć 

Nie wiedziałam wtedy jeszcze 

że i wiadra z wylanymi pomyjami 

też na coś się przydadzą 

Ale bez dobrego nawozu 

kto wie… 

Wszystko jest tak jak ma być 

Wszystko wydarzyło się po coś 

Dziękuję...

12 komentarzy:

  1. Piękna rocznica. Zdrowia i miłości na wiele kolejnych wspólnych lat życzę. 😊 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu przegapiłam, a to prawie okrągła! Nie mam usprawiedliwienia ;-(
    Myślę, że przez 15 lat przebyłaś ocean czasu, emocji, osób, sytuacji.
    Nie znaleźlibyśmy dziś chyba dawnej Gabrysi, która zawitała do Ławek.

    Niechaj Wam słonce świeci, ptaszki śpiewają, kwiaty kwitną:-)
    Wszystkiego cudownego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poryczałam się po przeczytaniu Twojego wpisu Asiu - nawet sobie go zachowałam jako zrzut ekranu. Chodzę i myślę, myślę i chodzę - piękniej tego ująć się nie dało. Masz rację - to był cały ocean - ale dałam radę :) Dziękuję

      Usuń
  3. I ja serdecznie gratuluję! To wielkie szczęście mieć przy sobie odpowiednią osobę. Dużo, dużo szczęścia i wzajemnej inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najradośniejszego dla Ciebie Gabrysiu i dla męża 💞

    OdpowiedzUsuń
  5. W Ameryce śpiewają Sweet sixteen, więc jeszcze rok i będziecie mogli razem zaśpiewać. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najwspanialszego dla Ciebie i Twojej Połówki :-)

    OdpowiedzUsuń