15 października 2021

Premiera „ Uśpionego nieba” i moje emocje :)


Wczoraj tj. 14.10.2021 

Studio Wydawnicze Million ogłosiło uroczystą premierę książki „ Uśpione niebo” .

Z tej okazji od wczoraj jest dostępny E-book w bardzo atrakcyjnej cenie. 


Dostępny tutaj - KLIK


Na książkę w wersji papierowej trzeba jeszcze troszkę poczekać, a z tego co wiem - warto :)

 Będą także ciekawe promocje. 

Tym filmem kochani, chce podzielić się z Wami tym , 

co czuję i dziękuję wszystkim, którzy są ze mną w tych cudownych chwilach.



16 komentarzy:

  1. Premiera znamienna, w Dzień Edukacji, więc przy okazji stajesz się edukatorką czytelników nieświadomych sekretów życia niektórych duchownych i oszukanych kobiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane 😀 faktycznie - może tak być Asiu

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję Ci Gabrysiu!:-)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    Thai Boxing Online

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znowu miałam problem odsłuchania nagrania, bo jak dla mnie za cicho. Oczywiście gratuluję i wersji papierowej i e-booka. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Iwonko dlaczego u Ciebie tak cicho- pytałam kilka osób i nikt nie mówił , żeby coś było nie tak. Dziękuję ❤️

      Usuń
  5. Przeczytałam i uważnie wysłuchałam.
    Gabrysiu - najserdeczniej Ci gratuluję kolejnej książki. Jestem zainteresowana wersją papierową ksiązki.
    Czy mogłabyś do mnie napisać? rusinowa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Storotko i oczywiście napiszę z przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Gabrysiu - to wspaniały sukces, cieszę się Twoją radością:)

    OdpowiedzUsuń