27 grudnia 2021

I było naprawdę magicznie




I były magiczne cudowne

 Święta

Myślałby ktoś że tego tamtego nie było 

A jednak na długo je zapamiętam

bo przecież nie o to chodziło 

by szukać tego czego mi brak 

to już dawno nie działa u mnie tak

Było wszystko pięknie magicznie

 i kolorowo

mój mąż w garnitur wskoczył wyjątkowo 

A ja cały czas sobie w duchu 

śpiewałam

i za wszystko co mam 

dziękowałam

Za to że wszystko jest - tak jak trzeba

i mam na ziemi swój 

kawałek nieba



A na kolejny rok który będzie także magiczny

dostałam dziennik do zapisków 

wyjątkowo śliczny

I do tego pióro które w dłoń złapane 

pisze prawie samo jakby było zaprogramowane 

Kolejny dziennik najpiękniejszy jaki miałam 

z pięciu lat które do tej pory zapisałam

Dobrze jest czasem przypomnieć sobie co działo się 

kilka lat temu 

by poznać jaką drogę pokonało się samemu



Zacznę w nim od marzeń na cały następny rok 

by potem je spełniać 

po kroku krok



Najpierw jednak w kończącym się dzienniku zobaczę 

ile z moich marzeń w mijającym roku 

odhaczę


NOWA STRONA NA BLOGU - zapraszam 

14 komentarzy:

  1. Az chce się pisać w taki dzienniku, ja tez wszystko najpierw na piechotę...
    Bajkowo było, a kto powiedział, że się skończyło? Niechaj bajka trwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Asiu - niech trwa, a co do dziennika to już nie mogę doczekać się Sylwestra, by zacząć w nim pisać :)

      Usuń
  2. Gabrysiu życzę aby ten stan trwał i trwał...

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, nie chodzi o to, by narzekać na to, że czegoś nie mamy, a doceniać to, co posiadamy i być za to wdzięcznym. Warto marzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo Aguniu się tego uczyłam, a raczej długą drogę przebyłam, by w końcu zrozumieć...

      Usuń
  4. Cieszę się Gabrysiu, że masz taki dobry nastrój i pozytywne nastawienie na przyszłosc.Oby taki stan udzielio sie nam choć w niewielkiej cześci!
    Pozdrawiam cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Oluniu taką nadzieję, z taką intencją tez pisałam ten post - by się podzielić...:)

      Usuń
  5. Prezent w postaci dziennika - jak najbardziej trafiony ! Super ! Pozdrawiam serdecznie Gabrysiu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent faktycznie jak ulał, by pisarka mogła dalej tworzyć. Wszystkiego najpiękniejszego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i z wzajemnością dla Ciebie - wszystkiego co najpiękniejsze życzę.

      Usuń
  7. I tak trzymaj Gabrysiu - szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń