02 stycznia 2023

Idzie NOWE :)

 



Kochani, jak wiecie albo i nie , ten Nowy Rok dla mnie, 

oznacza wiele zmian i wiele nowości.

Nadeszło szybciej niż się spodziewałam to, że za 8 miesięcy skończę 60 lat.

Czy się tak czuję? NIE! 

Zważywszy na to, że w wieku 40 lat, zaczynałam wszystko od początku, 

to teraz wypadnie mi jakaś "dwudziestka" :)

I to by się w sumie zgadzało.

A o tym, jak zaczynałam - opowiem jutro, 

później nagranie będzie dostępne także na moim kanale YT



Ale... to jeszcze nie wszystko...
Zapraszam Was, do jeszcze nie całkiem gotowego, ale nowego mojego miejsca, 
które było moim marzeniem. 
Parapetówki jeszcze nie robię, bo ekipa remontowa jeszcze pracuje, 
ale adres już jest i to jest najważniejsze.
Myślę, że następne wpisy pojawią się już na


Zapiszcie sobie proszę mój nowy adres, pod który Was serdecznie zapraszam.
Gdy pojawi się pierwszy wpis - jeszcze o nim tutaj przypomnę. 

To jeszcze nie jest ostateczny wygląd strony - jeszcze pracujemy :)



4 komentarze:

  1. Kochana czekam na pierwszy wpis na blogu . Gatuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już prawdziwa rewolucja!
    Niebawem kalendarz zapełni się na rok z góry:-)
    Powodzenia!!!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. ZapisujęTwój nowy adres na liście moich ulubionych blogów,bo na pewno stanie się ulubiony. Uściski serdeczne ślę Ci, Gabrysiu!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością Ci Gabrysiu odwiedzę :-)

    OdpowiedzUsuń