14 lipca 2021

Z głosu serca




 Z głosu serca utkany będzie ten blog

z niczego więcej

Słowa wysłuchane zapamiętane

zapisane

Niosące radość nadzieję 

uczące słuchania 

bo przecież serce ma tyle 

do powiedzenia

w ciszy -i  tylko w ciszy 

Tak widzę to moje nowe otwarcie 

Bez ram

bez etykiety

bez przyzwyczajenia 

Dla siebie dla Ciebie 

dla nas 

"Pogodna dojrzałość" już dojrzała 

Nauczyła się słuchać serca 



Kochani moi - witam w nowym miejscu, do którego przywiódł mnie splot różnych okoliczności.

Po pierwsze -  słynny wiersz pt. List do mamy - zrobił taką furorę, że wszystkie sieci społecznościowe zablokowały mi dostęp z mojego bloga Pogodna dojrzałość. W efekcie musiałam wszystko pisać kilkakrotnie , bez możliwości przekierowywania na blog. A to blogowanie - jest tym, co lubię najbardziej. 

Myślę też, że po 8 latach dojrzewania - przyszedł czas na zmiany. 

Tamten blog kojarzył się jednak zawsze z wierszami, które powędrowały w świat w tomikach - a teraz chcę iść za głosem serca i pisać to, co mi gra i w sercu i w duszy. Bez poczucia, że pisząc prozą - kogoś zawiodłam. 

Chcę stworzyć miejsce - gdzie popłynie  - tak zwyczajnie z serca - to co w nim - to co z niego i to czym będę się chciała z Wami dzielić. 

Wasza Gabrysia

Pogodna dojrzałość jest tutaj



16 komentarzy:

  1. Na pewno będę Cię tu odwiedzała Gabrysiu. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aguniu, że jesteś - jeszcze muszę trochę dopracować szczegóły, jak to w nowym domu :)

      Usuń
    2. Zagospodaruj się na spokojnie kochana.::)

      Usuń
  2. Świetna decyzja Gabrysiu, czekam na słowa płynące z Twojego dojrzałego serca i duszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i cieszę się, że jesteś. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Jak tu czysto, nowo i jasno !? Bardzo pięknie napisałaś Gabrysiu - tak od serca ! Szczerze cieszę się z tych zmian u Ciebie. Na pewno w życiu każdego zachodzą zmiany. Oby to były zmiany tylko na lepsze !!! Ściskam i pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci sie podoba Uleńko :) Jeszcze trochę kosmetycznych poprawek - już za dnia, bo samo tworzenie odbywało się podczas burzy stulecia i w kompletnych ciemnościach.

      Usuń
  4. No to jestem Gabrysiu - i z pewnością będę Cię nadal odwiedzać!!!!
    Powodzenia i radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zawędrowałaś na koniec listy, ale nie szkodzi:-)
    Na pewno będzie ciekawie i mam nadzieję, że przybędzie czytelników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa no tak z powodu "Z" :))) Ale co tam - ostatni będą...

      Usuń
  6. Bo tylko z serca pisanie mową jest wolnej duszy
    Bo tylko z serca pisanie serca innych poruszy
    Bo tylko z serca pisanie przeniknąć może mury
    Bo tylko z serca pisanie przenosić może góry
    Więc pisz Gabrysiu z serca, dopóki serce chce
    A świat niech w odpowiedzi odtworzy serce swe...

    Serdeczne uściski i dużo życzliwosci zasyłam Ci Gabrysiu!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Oluś dziękuję za Twoje słowa - na ten nowy czas, na nowa przygodę - niech się dzieje :) Ściskam Was mocno

      Usuń
  7. Z kamieni rzucanych Ci po drodze pod nogi, zbuduj schody, które poprowadzą Cię jeszcze wyżej. ( Miguel de Molinos).
    Serce jest najlepszym doradcą trzeba go tylko rozumnie słuchać. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Olu za Twoje słowa i za ten cudowny cytat. Chyba go nie znałam, ale pokochałam od razu. Ściskam serdecznie.

      Usuń
  8. Powodzenia w nowym miejscu. Pozdrawiam Gabi.

    OdpowiedzUsuń