10 września 2021

Co dobrego




Wczoraj przeczytałam wpis znajomej o tym, 

że mijając tatę prowadzącego córkę za rękę, usłyszała zadane przez niego pytanie 

„ Co dobrego cię dzisiaj spotkało” 

Znajoma pisze , że się bardzo wzruszyła iż musiała się obejrzeć . 

A potem myślała nad tym - jak pięknie byłoby gdybyśmy sami siebie lub naszych bliskich też o to czasem zapytali.



Co dobrego mnie dzisiaj spotkało

pytam stojąc nad brzegiem morza 

i wiem że to jest bardzo bardzo mało

gdy krzyknę DZIĘKUJĘ

 daleko w przestworza

Co dobrego mnie spotkało w życiu 

Dziś z perspektywy przeżytych już lat 

siedząc sobie na plaży w ukryciu 

myślę że jednak 

cudowny jest ten świat 


Jezioro Bukowo






Plaża w Dąbkach




6 komentarzy:

  1. Co widać, słychać i czuć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam wrażenie, że bardziej skupiamy się na negatywnych rzeczach, niż na tych pozytywnych. Kiedy zapytam kogoś, co u niego słychać, to zazwyczaj w pierwszej kolejności słyszał całą gamę narzekania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Aguniu - i to jest dobry chwyt z dodawaniem co DOBREGO słychać 😊 Próbujemy ?

      Usuń
  3. Zazwyczaj pytamy "co słychać?". Może warto zmienić tą formułkę? Takie pytanie zmusza do zastanowienia się nad tym co dobrego nas spotkało a problemy stają się choć odrobinę mniej ważne. Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Ewuś i ja postanowiłam spróbować , by przerwać od razu cisnące się na usta rozmówcy - narzekanie 😊 Pozdrawiam ❤️

      Usuń