29 października 2021

Chwilo - trwaj

 




Wybaczcie, że mnie nie ma

Wybaczcie , że nie komentuję 

Ale... ŚWIĘTUJĘ i... uwijam się jak Elf św. Mikołaja 


W ciagu dwóch dni podpisałam, spakowałam i wysłałam ponad 40 książek, a to jeszcze nie tyle ile bym chciała.   

By do wszystkich oczekujących trafiły jak najszybciej - fizycznie nie dałam rady, chociaż adrenalina trzyma mnie na wysokości sufitu :) 

❤️
1

Gabrysia... Zamierzałam rozpocząć czytanie po remoncie, wiesz, porządek wokół siebie, tak odświętnie chciałam. Wczoraj wzięłam ją TYLKO do ręki. Tak przejrzę - pomyślałam .... i przepadłam ! W nocy oczy odmówiły mi współpracy. Dziś chyba dokończę. A potem po remoncie to już tak odświętnie , z większą uwagą i skupieniem i chyba z ołówkiem w ręku, żeby podkreślić zdania, które mogą stać się mottem życiowym niejednej osoby. Na razie wędruję dalej z Anną. Gdzie dojdziemy ? Ty już wiesz, ja jeszcze nie. Ale podoba mi się ta wędrówka. Jeszcze pewnie wiele razy powiem Ci - DZIĘKUJĘ !!!

12 komentarzy:

  1. No po prostu manufaktura:-)
    Gratulacje i niech się dzieje!
    Niedługo będę się chwalić, że znam sławną pisarkę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, z tą sławą to , nie wiem czy z plackiem Henia teraz będę mogła konkurować :)))

      Usuń
  2. To wspaniałe chwile, niech trwają jak najdłużej.
    Uściski Gabrysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Gabrysiu.
    Niebawem i ja do Ciebie napiszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie jak mała fabryczka pakownicza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piekne radosne chwile niech sie przeciagaja w nieskonczonosc. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nam się to życie przeplata, raz radość potem znowu smutek... Oby tej radości dla nas wszystkich było jednak zdecydowanie, zawsze więcej. Ściskam serdecznie Kasiu

      Usuń