06 lutego 2022

Mój bunt- czyli „ Antywirus” dla zaraźliwych obrazków

Tu dowód na to, że na to co bezwiednie powtarzamy - też trzeba uważać 


Nazbierało mi się i muszę to z siebie wyrzucić 

Ostatnio prześladują mnie obrazki typu. 



Lub 



I wiecie co? 

Zastanawiam się nad fenomenem tych treści,

 z podziwem i zdumieniem czytając setki „jojczących” komentarzy. 

Że tak, jakie to prawdziwe , racja , tak jest i tak dalej i tak dalej. 

Odważyłam się pod jednym z takich obrazków napisać

 „ Kto - ja? Nie , a pani? też nie, więc kto ? ONI? 


„Chcesz zmiany na świecie zacznij od siebie” 

To nie ja - to Ghandi 


 Postanowiłam w wyrazie buntu przeciwko rozprzestrzenianiu się tego „jojczącego „ wirusa  wypuścić w świat odtrutkę 

Co Wy na to?





8 komentarzy:

  1. Od tego trzeba by zacząć wszystko, od pozytywnego nastawienia nas wszystkich wobec innych, ale nie zamierzam nadstawiać drugiego policzka, lepiej właśnie przeciwstawić się chamstwu, fałszowi, złośliwości...
    Dziwne, ze w tak katolickim kraju trzeba upominać się o podstawowe wartości i szukać człowieka w ludziach.
    Na marne zatem idą te wszystkie nauki z ołtarzy, taka jest moja refleksja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze jest to, że ludzie pod takimi tekstami się całkiem bezmyślnie podpisują. Wychodzi na to, że to jest prawda. Asiu dokładnie w samo sedno trafiłaś. " Po owocach ich poznacie" - i co? pora się pakować - nie sprawdziło się, jak widać. Marne te owoce, same zgnite. Cieszę się, że od jakiegoś czasu przestałam słuchać nauk płynących z ołtarzy. Teraz przynajmniej mogę napisać pod takim tekstem, że to nie jest MOJE życie.

      Usuń
  2. Dziękuję za tę wspaniałą odtrutkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może gdybyśmy codziennie znaleźli chociaż jedną pozytywną rzecz w danym dniu, to życie nabrałoby jaśniejszych barw? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście fenomen:) Myślę, że osoby piszące takie komentarze nie mają na myśli siebie ale innych. Niestety jest w tych tekstach wiele prawdy. Ale odtrutka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Ewuś , dlaczego "innych". Dopóki nie zajmiemy się zmianami w sobie, to świat się nie zmieni - taka prawda. Od zawsze " drzazga w oku bliźniego jest bardziej widoczna, niż belka w swoim " Buziaki przesyłam w ten deszczowy wieczór.

      Usuń