03 lutego 2022

Z kim chcesz spędzić wieczór ?


Niedawno usłyszałam takie słowa 

" Muszę jeszcze raz przeczytać  Uśpione niebo", żeby tam wrócić i pobyć 

z tymi ludźmi". 

Dobrze mi u nich było.

To dla mnie - najpiękniejsza recenzja, jaką mogłam usłyszeć.

 W związku z tym mam pytanie :)


Cicha, zgaszona  Anna, czy  energiczna za obie - Grażynka?

Pełna ciepła i mądrości życiowych ciocia Maria, 

elegancki i szarmancki pan Teodor, a może refleksolożka Aldonka 

i jej głowa pełna zdrowotnych

 i życiowych mądrości?

A może Maciek? Wielki człowiek o wielkim sercu? 

A może któryś z bohaterów drugiego planu?

Może Klubik starszych pań - szydełkujących same cudowności?

A może „ Wielki Nieobecny” - unoszący się nad całością , czyli ksiądz Andrzej ? 


Z kim chcielibyście spędzić wieczór ?

 Może o coś zapytać?

A może tylko pobyć blisko i zaczerpnąć dobrej energii? 

Jestem bardzo ciekawa, który z bohaterów książki 

„Uśpione niebo” najmocniej  zapadł Wam w serce.

Kto jeszcze nie czytał to... szybciutko :) 

 Czas nadrobić zaległości, bo druga część już się tworzy. 

6 komentarzy:

  1. Ja chyba skusiłabym się na wieczór z paniami z klubiku szydełkowego, bo połączyłabym przyjemne z pożytecznym, jakieś nowe wzory i ciekawe opowieści.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja też Asiu, już sobie wyobrażam te niekończące się rozmowy i robótki w tym czasie wykonane. A śmiechu pewnie też co niemiara przy okazji.

      Usuń
  2. Książki jeszcze nie czytałam, więc te wszystkie ciekawe spotkania jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz bratnią duszę Aguniu :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale w niedługiej przyszłości - kto wie(wybacz, ale teraz moimi głównymi lekturami są podręczniki akademickie i notatki z zajęć - wiesz, sesja do potęgi drugiej :D). Często jednak "zaprzyjaźniam się" z chociaż jednym bohaterem książki, więc teraz pewnie też tak będzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Karolinko - jest czas, książka tak szybko z rynku nie zniknie , a i drugięj części się pewnie szybko doczeka :)

      Usuń