26 lutego 2022

Zadanie na dziś






                  

Stwórz swoją małą Wyspę 

Szczęścia , Miłości i Pokoju

Zasiej na niej kwiaty takie, na jakie Cię stać.

 Nic wielkiego.

To może być czułe przytulenie dziecka na dobranoc , 

któremu udzieli się Twój spokój,

 przeczytanie bajki,

 spacer lub rozmowa z kimś kto jej  bardzo potrzebuje. 

Spakowanie kilku artykułów pierwszej potrzeby, 

lub cicha modlitwa.

A może już czas na wybaczenie?



A potem te kwiaty pielęgnuj i pilnuj wyspy. 

Szczególnie przed wzbierającymi falami

 oceanu - lęku i strachu. 

Nie dolewaj tam wody, bo sam swoją wyspę zatopisz.

Spójrz wkoło - co widzisz? 

Widzisz podobne wysepki ? 

Bo ja tak… 

Jest moja, jest Twoja - są ich tysiące. 

W każdej minucie coraz więcej. 

Miłość dosłownie unosi się nad światem. 

A gdy Ci zabraknie sił, zobacz w oddali jak 

coraz większe  wysepki,  łączą się z sobą 

tworząc nowy ląd. 

Zadaniem na dziś jest 

 dbanie o to, by na Twojej wyspie 

MIłość, Szczęście i Pokój -  przetrwały. 

 To Twoje kwiaty, Twój wkład w nowy porządek świata. 

A teraz odetnij dopływ wody do oceanu lęku.

 Skup się na tym, co masz do ocalenia.

Posiedź w ciszy i posłuchaj swojego serca 

 Ono wie, tylko szansę mu daj.

11 komentarzy:

  1. Myślę, że teraz każdy z nas potrzebuje takiej swojej prywatnej wyspy, gdzie odnajdziesz spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguniu - to racja, myślę że trzeba też więcej uwagi i energii przekierować na dobro jakie się rodzi, gdy ludzie dla siebie stają się bardziej życzliwi. Tylko to tak łatwo przegapić , kiedy jesteśmy zalewani nieustającą falą strachu. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Juz dawno stworzyłam sobie taką wyspę. I ciągle boję się zeby mnie z niej ktoś nie wyrzucił....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pilnuj wyspy.
      Szczególnie przed wzbierającymi falami
      oceanu - lęku i strachu.
      Nie dolewaj tam wody, bo sam swoją wyspę zatopisz...
      To jest bardzo trudne zadanie, ale to możemy zrobić Stokrotko - nie bać się , by nie karmić swoim strachem panoszącego się zła. Ściskam serdecznie .

      Usuń
  3. Wbrew pozorom takich wysepek jest wokół nas bardzo dużo. Ja już taką mam, chociaż czasami zawieje na niej silniejszy wiatr. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się Karolinko na swojej wyspie w zdrowiu i spokoju. Ściskam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Najtrudniej jest utrzymać pokój między najbliższymi niestety. A od tego reszta idzie dalej. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ale jak zaczniemy od siebie to już jakiś początek.Pozdrawiam

      Usuń
  5. O, zjadło mój komentarz...po raz pierwszy u ciebie.
    Napisałam, że codziennie odrabiam to trudne zadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zjadło , a ja go w mailu widziałam. Buziaki.

      Usuń