30 marca 2022

Miły to dzień dzisiaj





 Miły i radosny - gdyż kochani moi - świętujemy premierę mojej 

9 -  tej już wydanej książki. 

Za kilka dni moje blogowanie , które zaczęło się na Pogodnej dojrzałości będzie obchodziło 9- te urodziny.

Przypadek? Nie sądzę... 

 I teraz zrodził mi się plan 

10 książek na dziesięciolecie :) 



Wczoraj świętowaliśmy w Wiśle razem z przemiłymi 
właścicielkami naszej ulubionej cukierni "U Janeczki", 
Panią Janiną Białas i córką Karoliną Szeja,
które wsparły mnie finansowo w wydaniu Anielskiej ławeczki.
Z wielkim zainteresowaniem wysłuchaliśmy wspomnień pani Janiny, o tym jak się to wszystko zaczęło. 
Już niedługo sami tę historię poznacie. 




Było baaardzo słodko i serdecznie. 
Takich spotkań i chwil się nie zapomina.
Anielska ławeczka gromadzi w jakiś dziwny i sobie tylko wiadomy sposób wokół mnie - same anielskie osoby i to właśnie jest jej moc.


I jeszcze na koniec , kolejna otulanka która już dzisiaj trafiła do nowego domu. Pamiętajcie o otulankach gdy będziecie szukali prezentu na dzień Matki , tylko odpowiednio wcześniej :) 




 Dziękuję, że jesteście !!!

10 komentarzy:

  1. 10 książek na 10 lat bloga, to świetny plan!
    Po spotkaniu w Wiśle powinna powstać książka o rodzinnej pasji do słodyczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Gabrysiu i trzymam kciuki za 10 książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję kochana. Cieszę się razem z Tobą. 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wydania takiej ilości książek oraz dekady blogowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do gratulacji, bo rocznica znamienna.

    OdpowiedzUsuń