17 marca 2022

Na ławeczce z...

 Wspominałam Wam kiedyś , że popularność wiersza 

" List do mamy" skłoniła mnie do wydania nowej wersji 

Anielskiej ławeczki? 

Chyba tak:) 

Obecnie trwają prace, nad wydaniem wspomnianej, 

 zmienionej wersji

 i już niebawem będzie ona dostępna - także w księgarniach. 

Będą tam także nowe wiersze.

Tym razem finansowo, w tym bardzo  trudnym czasie wsparła mnie 

cukiernia" U Janeczki" w Wiśle.

( ale o tym będzie osobny post -  bardzo słodkiiiii )



Chciałam Wam dzisiaj pokazać okładkę - którą  będzie 

obraz namalowany przez Monikę Januszkiewicz, 

znaną Wam już z okładki

 " Uśpionego nieba" 

Powiem tylko tyle, że obraz ten poruszył mnie do głębi. 

On zawiera tyle samo, a może nawet więcej treści niż sam tomik.

 




I z tym Was zostawię...



8 komentarzy:

  1. Ławeczka z drugiej okładki wydaje się bardziej sielska, bardziej anielska, być może kobieta wyglądająca oknem widzi na tej ławeczce swoich zmarłych rodziców lub ukochanego?
    Chyba każdy zobaczy tam kogoś innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam takie samo skojarzenie, jak Ty Asiu - nawet okno i widok podobny do mojego.

      Usuń
  2. A ja myślę, że na tej ławeczce siadają anioły:) Piękny ten obraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że siadają Ewuś , trzeba zaobserwować :)

      Usuń
  3. Przepiękny obraz. Taka okładka na pewno zachęci wielu czytelniku do sięgnięcia po Twoją twórczość kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    Gratuluję Gabrysiu :-)

    OdpowiedzUsuń