25 maja 2022

Dzień Mamy

 


Jak co roku o tej porze, udostępnienia  mojego  wiersza 

"List do Mamy" przybierają na sile. 

Cieszy mnie to bardzo, bo ciagle mam wrażenie że on ma jakąś szczególną misję do spełnienia. 

Dzięki niemu właśnie pakuję książki do Australii i RPA ,   

a po całej Polsce Anielska ławeczka znów się na nowo  rozbiegła :)

- co będzie dalej - tego nie wie nikt 

( Chyba, że moja Mama :) ) 

Kilka dni temu, znowu miałam szczęście poznać kolejna " autorkę" wiersza, która udostępniała go w ekspresowym tempie w różnych grupach , a na zwrócenie uwagi miała gotową odpowiedź

" jakiś problem? sory.. to tylko wiersz"

Jednak gdy przedstawiłam jej opinię Wydawnictwa i poinformowałam, że ono ma swojego prawnika  - nie podjęła się trudu zmiany autora wiersza, lecz go usunęła. 

Dobre i to...

Chciałabym przybliżyć Czytelnikom inne wiersze o Mamie , bo jest ich naprawdę niemało.

Dlatego powstał filmik łączący wiersze z kilku tomików. 



I oczywiście - kultowy już List do Mamy, ma też swój filmik :)





7 komentarzy:

  1. Nie rozumiem, jak można przywłaszczyć sobie czyjąś własność. Piękne są Twoje wiersze Gabrysiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguniu. Ja też nie rozumiem i nie rozumiem tego, że tak trudno ludzim jest podpisać - wolą już usunąć, jeśli oczywiście jest w ogóle jakaś reakcja.

      Usuń
  2. Zrobił się kultowy tekst!
    Ty rób szczepienia i załatwiaj wizy, bo jak zaproszą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój wiersz "Fartuch w kwiatki". Człowiek przeważnie nie docenia tego, co ma, lecz dopiero gdy jest już za późno - tęskni i chce wrócić czas. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Uluś, że ja dokładnie pamiętam kolory tego fartucha?

      Usuń
    2. To są rzeczy, których się nie zapomina - okruchy życia :)

      Usuń