07 maja 2022

Modlitwa do posłuchania i droga "Anielskiej ławeczki"


Wiersz List do Mamy - dalej bije rekordy popularności

 

Kochani -  mój wiersz - "Leśna  modlitwa" , został przyjęty

 z niespodziewanym dla mnie samej zachwytem i miłością.

Dzięki niemu - ostatnio podpisałam i wysłałam na cały świat ( łącznie z Australią )

mnóstwo "Anielskich ławeczek" pełnych ciepłych słów i miłości - dla Mam z okazji zbliżającego się święta.


 Postanowiłam Modlitwę  nagrać. 

Nagranie powstało w tym samym miejscu i przy akompaniamencie (chyba) tych samych ptaszków. 

Jeśli ktoś z Was woli posłuchać - bardzo  proszę - to dla Was. 



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aguniu. Znowu znalazłam Twój komentarz w spamie - dzięki Jotce już wiem, gdzie szukać. Buziaki przesyłam

      Usuń
  2. Super wiadomość! Oby za tymi tomikami poszły zaproszenia na spotkania autorskie, choć do Australii trochę daleko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko... ale kto wie co się jeszcze może wydarzyć :)

      Usuń