27 lipca 2022

Czym jest natchnienie




 

12 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie zobrazowałaś natchnienie malując słowem Gabrysiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !!! " Aż trudno palce powstrzymać..." - to prawda ! Jak jest natchnienie to nic nie powstrzyma. Trzeba "stukać". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, stukać i tworzyć piękne rzeczy tak jak Ty Uluś.

      Usuń
  3. Ech, Gabrysiu! Gdy przeczytałam sobie Twój piękny wiersz o natchnieniu od razu przypomniałam sobie to uczucie (dawno swoja droga nieodczuwane, niestety). I zatęskniłam za tym tańcem słów, za tą radoscią duszy, za tą cudowną mocą co do tańca zaprasza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Oluś i mam nadzieję, że sobie to uczucie kochana przypomnisz znowu. Przecież nie ma nic piękniejszego i ważniejszego w życiu . Buziaki przesyłam

      Usuń
  4. Pamiętam ten wiersz, rozmawiałyśmy nawet o nim, niespełnione marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. mój komentarz w spamie ...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam właśnie wrażenie, że gdzieś widziałam - a to było powiadomienie na poczcie

      Usuń
  6. Prześlicznie ... grasz ... Gabrysiu :-)

    OdpowiedzUsuń