09 sierpnia 2022

Wtorki u Autorki - stały się faktem :)

 


Tak kochani, słowo stało się czynem i wczorajszy wieczór spędziłam w cudownym towarzystwie osób, które wpadły aby wspólnie powspominać , 
a niektórzy dopiero poznać moje bardzo dawne dzieje związane z pisaniem. 
Ogromnym i bardzo miłym zaskoczeniem było to, że w tym spotkaniu uczestniczyło tak wiele osób i wszystkie dotrwały do końca :) 
Podczas spotkania opowiedziałam o pewnym bardzo mało znanym epizodzie, a mianowicie takim
że pisać zaczynałam jako... piesek :) 
Ale tego dowiecie się z filmiku, który na szczęście się zapisał, bo na początku, jak to zwykle za pierwszym razem bywa - pojawił się niemały stresik typowo techniczny. 
Potem było już tylko lepiej




7 komentarzy:

  1. O, a tego nie wiedziałam...pewnie dlatego, że nie mam FB, ale gratuluję pomysłu:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było Asiu w poprzednim filmiku zaproszenie :) Ale rozumiem - urlop :)

      Usuń
    2. Przyłapałaś mnie, pewnie nie obejrzałam do końca...

      Usuń
  2. Spotkanie zapewne było niesamowitym dla Ciebie przeżyciem. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karolinko było ogromnym przeżyciem , zwłaszcza że pojawiło się tyle osób i to z różnych etapów mojego życia i te emocje dopiero wyszły po zakończeniu, gdy czytałam komentarze :)

      Usuń
  3. Wspaniale kochana,, że plany przeistoczył się w tak cudowne fakty.

    OdpowiedzUsuń