29 grudnia 2022

CUD-owna przychodnia

 



Kochani, z pewnością zastanawia Was tytuł tego posta i już go Wam wyjaśniam.

Jak wiecie, do tego by moja najnowsza książka pt. "Przystań" mogła ujrzeć światło dzienne 

i trafić do Waszych rąk, przyczyniła się naprawdę spora rzesza dobrych Dusz. 

A między innymi są to Sponsorzy, który oprócz licznych przedpłat,  na założonej przeze mnie Zrzutce, wsparli mnie finansowo. 

Bez ich pomocy, byłoby trudniej. 

Podczas opisywania dalszych losów bohaterki Anny, 

często korzystałam z konsultacji medycznych. 

Były to m.in. konsultacje ginekologiczne i endokrynologiczne. 

Tak się składa, że w tych dziedzinach mam naprawdę cudowne wsparcie, jak się okazało książka także takie wsparcie otrzymała.

Nie przedłużając kochani

Każdy ze Sponsorów książki, był moim gościem na znanych już Wam "Wtorkach u Autorki".

W trakcie jednego z programów, mówiłam o tym, że chcę aby każdy Wtorek

 wniósł coś wartościowego, a człowiek to przecież CUD 

CIAŁO UMYSŁ i DUSZA

Dlatego, aby zachować równowagę trzeba zadbać o wszystko razem. 

Ktoś podał hasło CUD - owna przychodnia :) I bardzo mi się spodobało. 

Niżej dla Was nagrane dotychczasowe spotkania ze specjalistami, z różnych dziedzin

 i jeśli znajdziecie coś dla siebie lub bliskich - będzie mi bardzo miło. 

Myślę, że każdy z nas w ten Nowy Rok chce wkroczyć w CUD - ownym 

balansie i równowadze. 

Jak to pięknie napisała dr Jolanta - mamy z sobą coś wspólnego

 - ja dbam o Duszę, a ona o ciało. 

Częstujcie się wiedzą i wiadomościami - to dla Was. 

Spotkanie z Joanną Marcisz, która oprócz refleksologii zajmuje się całą gamą naturalnych metod dbania o zdrowie.




Dzięki ekipie Centrum Terapii Manualnych w Tychach, 
mój kręgosłup otrzymał drugie życie



Jak wiecie, Anna boryka się z chorą tarczycą, podobnie jak i ja.
Pani dr Jolanta dba o nią od kilku dobrych lat.
Posłuchajcie, bo naprawdę przekazała tutaj ogrom wartościowych informacji.


A już niedługo kolejne ciekawe spotkania. 

Bądźmy zdrowi - dbajmy o siebie Kochani.

5 komentarzy:

  1. Twoje spotkania są bardzo wartościowe Gabrysiu i chętnie w nich uczestniczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takiej przychodni nie ma w każdej miejscowości!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dodam jeszcze, że z NFZ i bez długich terminów i to marzenie zapisujemy na Nowy Rok :) Nikt nie mówił, że marzenia się nie spełniają, zawsze trzeba próbować.

      Usuń
    2. Jestem realistką, to marzenie pozostanie w sferze mrzonek, niestety...
      jotka

      Usuń