09 grudnia 2022

"Przystań" zdobywa świat :)

 


Dzielę się z Wami przeżyciami ostatnich dni. 
Dzisiaj nasze życie wróciło już do normalnego rytmu, ale kto mnie zna - ten wie, że takie "zamieszanie" to mój żywioł. 
Mnóstwo książek już powędrowało w świat, a nawet w jego najdalsze zakątki. 
Najbardziej wlecze się czas, do momentu przeczytania lub usłyszenia pierwszej opinii. 
Bo pisząc na fali tak silnych emocji, samemu odbiera się wszystko zupełnie inaczej. 
Jednak... zobaczcie sami, a to tylko część. 





Serce rośnie i aż chce się pisać dalej. 
Sam dzień PREMIERY książki, ze względu na to iż był to Mikołajowy - wtorek, świętowaliśmy na jednym z cotygodniowych spotkań na żywo 
"Wtorki u Autorki"

Jeśli macie ochotę, zobaczyć spotkanie w nieco innej - zaskakującej odsłonie i poznać historię powstawania książki, zapraszam na godzinkę wytchnienia, z filiżanką herbaty lub kawy. 


Z okazji premiery, Mikołaj sprezentował mi wymarzoną sukienkę w czerwieni i chociaż widać tylko jej część, mam nadzieję, że będzie niejedna okazja, by w niej spotkać się
 z czytelnikami. 

I jeszcze jeden Mikołajowy prezent, który zwiastuje początek zmian...

 To moje najprawdziwsze LOGO



Resztę zmian poznacie już wkrótce.

Mimo iż na zewnątrz jest nieco ponuro, u mnie świat pełen kolorów, wzruszeń i potężna dawka SERDECZNOŚCI.
Odkrywam siebie wciąż od nowa, bo tak jak mówiłam podczas spotkania, jeśli ludzie których spotykamy na swojej drodze są naszym lustrem, to pora naprawdę uwierzyć. 





4 komentarze:

  1. Cieszę się kochana że w Twoim życiu nastąpił tak piękny okres. Niech trwa, jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnym krokiem niechaj będą Twoje podróże zagraniczne i wtorki u autorki nadawane np. z Australii:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń