05 października 2021

Świat bez Fejsbuka :)





Jak wyglądałby świat bez Fejsbuka? 

To pytanie od wczoraj w głowie mojej

 stuka 

Ja jestem  z pokolenia które

 fejsbuka nie znało 

Wtedy się przez telefon 

pogaduszki odbywały 

Bo nie było też messengera 

co radość z rozmów 

wszystkim już odbiera 

Jak wyglądałby świat bez komunikatora 

bez telewizora ?

Czy potrafimy z sobą

 ludzkim głosem rozmawiać czasami

schowani za coraz większymi telefonami ?

Głosem co ma swoją barwę i i emocje przekazuje 

Czy  człowiek z drugim człowiekiem 

za pomocą czcionek tylko już się komunikuje? 

Szczerze mówiąc myślałam że ta awaria

 potrwa kilka dni

by ludzie znowu zaczęli miewać piękne sny 

By przypomnieli sobie że telefon kiedyś służył 

do rozmawiania 

a nie tylko do fejsbuka przeglądania 

I nawet myślałam że ktoś w końcu do mnie 

dzisiaj zadzwoni 

A tu niestety 

już awarii koniec 

12 komentarzy:

  1. Ja potrafi sobie wyobrazić, bo konta nie mam nigdzie, oprócz bloggera i Pinterestu.Chyba czeka mnie jednak założenie, bo o wielu imprezach w miescie nie mam pojęcia i dowiaduje się po czasie, że były...
    Naprawili bardzo szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko, ale coś niepewne to wszystko jest. Mam nadzieje, ze zdążę wypromować nową książkę :)

      Usuń
  2. Ja się cieszę, że Facebook jest. Niestety są ludzie, dla których internet jest jedynym sposobem na poznanie innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne o czym wczoraj myślałam to to, jak trudno byłoby dotrzeć do czytelnika, bez Facebooka - promocja bez niego jednak bardzo utrudniona byłaby. I to mnie trochę martwiło.

      Usuń
  3. Konto mam ale na Facebooka prawie nie zaglądam, jakoś mnie przytłacza i rozprasza. Za to Messenger jest w codziennym użytku, dzięki niemu mam stały kontakt z dziećmi. No i wideo rozmowy z wnusią są moją radością. Wolałabym "na żywo" ale to niestety niemożliwe. Cieszę się więc, że już działa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jednak jakby nie patrzeć , w celach promocyjnych fb jest bardzo pomocny . Co tu dużo mówić , kontakt ze światem , z czytelnikami i klientami - bardzo ułatwiony 😀

      Usuń
  4. A ja nawet nie zauważyłam, że nie ma fb(reszty serwisów nie mam). Kilka godzin wcześniej wypożyczyłam książki z biblioteki, w dodatku pisałam nowego posta na bloga(a to trochę trwało), więc wszystko inne zeszło na dalszy plan. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się świat jakiś taki cichy wydał, może to tylko złudzenie 🤔Pozdrawiam cieplutko ❤️

      Usuń
  5. Niektórym trudno sobie wyobrazić świat bez mediów społecznościowych. A pomyśleć, że kiedyś nie było internetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało tego - nie było t e l e f o n u 😀 nawet stacjonarnego 😀 Pozdrawiam ciepło ❤️

      Usuń
  6. Też nie zauważyłam awarii Fb, inneserwisy są mi obce. Od kilku dni myślałam o telefonie do Ciebie, ale ożywiłam się blogowo i jakoś tak mi zeszło. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogaduszki mile widziane Iwonko - jeśli tylko masz ochotę . Od jutra do czwartku będę na wyjeździe , ale tak - zawsze jestem do dyspozycji ❤️Ściskam serdecznie

      Usuń