04 listopada 2021

Słowa na niepogodę

 „Poranek na dobre wiadomości”Marina Czajkowska 

Na zimno i niepogodę na zewnątrz i  w nas, 

najlepsze są okruszki zebrane z dobrych i ciepłych słów.

Wczoraj był taki dzień, że z każdej strony wpadały do mnie takie właśnie „okruszki” które muszę uwiecznić i podzielić się nimi z Wami. 

Najpierw całkiem niespodziewanie , moja kuzynka - czekając na listonosza mającego dostarczyć  książkę „ Uśpione niebo” 

wysłała mi wiersz-  swój wiersz o czekaniu. 

To, że mi przysłowiowa szczęka opadła, to mało powiedziane. 

Wpadłam w zachwyt absolutny i pewne jest, że gdyby ujawniła się wcześniej, ten wiersz byłby wstępem do mojej książki. 

Oprawiłam go trochę graficznie

 i oto on


Potem znowu niespodziewanie, przyszedł miód na moje serce 
 po wszystkich  trudach pakowania, ponad 50-ciu  książek do szybkiej wysyłki. 


I tu już poleciały łzy wzruszenia.

A na sam koniec weszłam na blog i dzień zakończyłam uśmiechem od ucha do ucha 
Cudowny dzień - cudownych słów.
Nie żałujmy ich sobie - tak mało ciepła i dobra w koło, a to nic nie kosztuje

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla kuzynki, ale nic dziwnego, to pewnie rodzinne :-)
    Słowa mają moc!
    Dla nas takim promykiem była dedykacja od Ciebie:-)
    Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Asiu - przy okazji czekania na listonosza , talent się objawił :) Cieszę się, że sprawiłam Wam radość :)

      Usuń
  2. Och ! To prawdziwe perełki i miód na serce ! Gratuluję takiego sukcesu osobistego, z którym stoją prawdziwi ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kumulacja perełek, chociaż dziś także miałam niesamowite zdarzenie. Życie zaskakuje - pozytywnie cały czas. Buziaki Uluś

      Usuń
  3. Takie drobne wielkie gesty potrafią podnieść na duchu i dodać skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę Gabrysiu, że to dopiero początek tej lawiny pozytywnych okruszków. Życzę Ci tego z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Ewuś, że z okruszków powstanie wielki bochen chleba którym będę się mogla dalej dzielić :)

      Usuń
  5. Same wspaniałości, więc serdecznie gratuluję!!!!
    Nie mogę się doczekać Twojej książki Gabrysiu. Ja dzisiaj wysłałam Ci moją.
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko , a ja z przyjemnością Twoją książkę poznam także

      Usuń
  6. Zasluzylas sobie Gabrysiu na tyle ciepla i dobrych slow. Za Toba tyle ciezkiej pracy umyslowej ze naprawde mozesz teraz zbierac tylko laury. Kuzynce prosze pogratulowac wspanialego wiersza :) Uwielbiam poezje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń