20 stycznia 2022

Spotkanie autorskie w czasach pandemii



 I tak można :) 

Kochani za mną pierwsze spotkanie autorskie, dostosowane do czasów, jakie mamy :) 

A to za sprawą Zaczytanej Ewelki, która mnie na takie spotkanie zaprosiła.

Zaczytaną Ewelkę można poznać niżej 

FB KLIK

PROFIL EWELKI 

Strona Zaczytanej Ewelki

Nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z Czytelnikiem, 

ale powiem Wam - emocje były równie ogromne, albo nawet

 i większe. 

Nie przedłużając - zapraszam z kubkiem kawy lub herbaty, 

bo ( mam nadzieję) zatrzymacie się nieco dłużej. 


LINK DO SPOTKANIA

5 komentarzy:

  1. To było cudowne, przemiłe sopotkanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i całkiem spontaniczne - jak dla mnie :) Chyba tak właśnie jest najlepiej.

      Usuń
  2. Właśnie wysłuchałam rozmowy, bardzo interesujący wywiad, nie dziwi mnie, że tak szybko leciał wam czas, a Ewelka to niezwykle sympatyczna i ciepła osoba:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe spotkanie, długo będę je pamiętała :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe spotkanie. Oglądałam.

    OdpowiedzUsuń