16 października 2022

Dzielę się tym, co mam...

 


Dzielę się kochani, tym czego jest mało lub nie ma wcale. 

Wszystko inne mamy zmielone i podane na tacy. 

Nie częstujmy się tym wzajemnie.

 Każdy człowiek zasługuje na coś wyjątkowego , innego niż zmiksowana potrawa 

składająca się z obaw, strachu i niepewności. 

Dopóki sami nie znajdziemy czegoś innego , świat się nie zmieni. 

To trudne i wymagające nieco wysiłku, ale nie jest to niemożliwe.

Poszukam tego wszystkiego już niedługo, by móc z Wami znowu się dzielić. 

Przyszły weekend , to spełnianie jednego z moich marzeń i jak oznajmiłam mężowi,

 to początek obchodów mojej 60- tki, która co prawda nadejdzie dopiero w przyszłym roku ;) ale do tego trzeba się odpowiednio przygotować fizycznie i duchowo. 

To właśnie czynić będę w prawdziwym Pałacu w Nieznanicach, 

na warsztatach prowadzonych przez Ewę Foley. 

Książka jej autorstwa "Jesteś Aniołem swojego życia"

 przeczytana 15 lat temu sprawiła, że jestem tym kim jestem. 

Swoją historią, także i tą trudną dzieliłam się ostatnio na "Wtorku u Autorki"

nadawanym z Dusznik. 

Wspomnienia związane z tym miejscem pozwoliły mi 

mówić... a o czym? Sami posłuchajcie.




Wbrew pozorom, nie było tak promieniście od zawsze ;)





12 komentarzy:

  1. Piękne słowa Gabrysiu. Szczerze się wzruszyłam. Mocno wierzę w to, że dzielone dobro się mnoży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy musi znaleźć swoją drogę i swój sposób na życie, nie można iść cudzą ścieżka, bo plany podróży bywają różne, ale można się zainspirować, znaleźć motywację :-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to ujęłaś Gabrysiu. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz tak przejmująco, tak łatwo trafiasz w serce. Ty akurat dużo dobra rozdajesz, pokazujesz wsparcie, uczysz tego, czego sama się nauczyłaś, bardzo Cię doceniam. Niech drogi, które obierzesz, będą pełne szczęścia, ważnych nauk, siły, mądrości, zdrowia, Zwyczajnie życzę Ci, co najlepsze. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za Twoje, jak zwykle ciepłe słowa. Właśnie trafiłam na komentarz w spamie i udało mi się go szybko zamieścić . Buziaki przesyłam

      Usuń
  5. Wspaniała z Ciebie Gabrysiu ISTOTA :-)

    OdpowiedzUsuń